Ejendomsadministration

– med proaktiv økonomistyring

Har I overvejet at få ny administrator?

  • Kører jeres ejendoms økonomi optimalt?
  • Betaler alle til tiden?
  • Lytter I til lejernes behov?
  • Har I de mest fordelagtige lån?
  • Får I hurtige, præcise svar fra jeres administrator?

Connla Administration tilbyder

Optimale fysiske forhold

  • Løbende vedligeholdelse af ejendommen
  • Indgåelse af aftaler med de bedste og billigste underleverandører
  • Håndtering af bygge-/fornyelsesprojekter

Klar kommunikation

  • Løbende dialog med lejere, ejere, banker og myndigheder
  • Løbende drøftelser med kreditorer, kommune, energikonsulenter og viceværter
  • Varetagelse af rollen som dirigent og referent på Generalforsamlingen

Håndtering af lejere

  • Opkrævning af leje
  • Forhandling af lejekontrakter

Effektiv administration

  • Behandling af forbrugsregnskaber
  • Forlængelse af serviceabonnementer som fx forsikringsmæglere, Falck, vicevært, etc.

Ad-hoc rådgivning

  • Assistance med at sælge ejendommene
  • Rådgivning omkring køb af ejendomme

Sikker økonomistyring

  • Likviditetsstyring
  • Forhandling om offentlige tilskud
  • Omlægning eller forlængelse af lån
  • Varetagelse af rollen som kasserer

Bogføring og regnskaber

  • Opstilling af regnskaber
  • Indberetning af selvangivelser
  • Bogføring
  • Momsregnskaber

Vi løser alle opgaverne ovenfor, primært ved egen hjælp, men også ved at trække på vores store netværk af samarbejdspartnere over hele Danmark som fx banker, advokater, realkreditinstitutioner, erhvervsmæglere, forsikringsmæglere og en lang række håndværkere.

Et nemt og ukompliceret samarbejde

Vi driver ejendomsadministrationen som en forretning, hvor vores fokus er på at få jeres ejendomsværdi til at stige, mens udgifterne holdes på et stabilt minimum.

Vi er kendt for vores løbende proaktive økonomistyring, som giver jer et klart overblik over, hvordan I får råd til mest muligt, og hvordan vi bedst kan løse eventuelle økonomiske udfordringer.

Effektivt

Vi løser jeres opgaver effektivt og følger dem helt til dørs, indenfor de rammer vi har aftalt.

Klart

Vi kommunikerer klart og enkelt med jer og jeres lejere, investorer og andre interessenter.

Proaktivt

Vi foreslår forbedringer og optimeringsmuligheder på eget initiativ.

Hurtigt

Vi er nemme at få fat i og svarer hurtigt på jeres forespørgsler.

Mød Connlas medarbejdere

Hos Connla har vi fokus på, at jeres ejendommes økonomi skal være optimal til enhver tid, og at der er styr på alt det praktiske til stor tilfredshed hos jer og jeres lejere, ejere og øvrige interessenter.

Vi arbejder for, at I kan koncentrere jer om andre vigtigere opgaver som fx at styre de mange øvrige aktiviteter, I er involveret i.

Brian Icedor Petersen

Brian Icedor Petersen

Adm. direktør og grundlægger

Stina Tolvstein

Stina Tolvstein

Selskabs- og ejendomsadministrator

Hanne Ahmt

Hanne Ahmt

Selskabs- og ejendomsadministrator

Vi har mange års erfaring inden for ejendomsadministration, kommunikation og problemløsning.

Vores vinkel på administrationen er økonomisk. Vi bestræber os på at være fair og til at regne med i alle situationer. Tilsammen giver det jer en sikkerhed for, at jeres ejendomme altid administreres bedst muligt ud fra både et menneskeligt og økonomisk synspunkt.

Vi arbejder struktureret og effektivt, siger tingene, som de er, og vender hurtigt tilbage, hvis I har spørgsmål.

Vores stærke fundament i den finansielle verden sikrer jer de bedst mulige aftaler med banker og forsikringsselskaber.

Kalle Olsen

Medejer og bestyrelsesformand

I/S Søndergade Galten

Store økonomiske besparelser

Før jeg flyttede ejendomsadministrationen for mine ejendomme over til Connla, oplevede jeg, at administratoren lavede årsregnskaberne men ikke tog sig af selve økonomistyringen. De sidste seks år, hvor jeg har samarbejdet med Connla, er der kommet styr på økonomien i en sådan grad, at alle betaler til tiden, hvor de før var ved at gå fallit. Oveni fungerer kommunikationen med Connla så upåklageligt, at mine medinvestorer og jeg får de oplysninger, vi har behov for løbende og et hurtigt, klart svar, hvis vi har ekstra spørgsmål. Alt i alt har det betydet for mig, at jeg har jeg kunnet trække mig tilbage uden at være nervøs for, om det hele kører.

Jeg opfatter Connla som et lille velfungerende firma, hvor alle er imødekommende og nemme at få fat i, også uden for normal arbejdstid. Deres ejendomsadministration foregår baseret på sund fornuft og er både pålidelig, gennemtænkt, nede på jorden og proaktiv.

Deres fokus er konstant på, om der er noget, der kan gøres bedre, og det er utrolig givtigt for mig og deres andre kunder, at de har så godt et netværk af leverandører og så stor en indsigt i bankverdenen.

Jeg anbefaler altid Connla til andre, når jeg kan komme af sted med det.

Så nemt er det
at skifte administrator

Inden vi indgår en aftale

  • Når I har kontaktet os per telefon, mail eller via vores website, hører I fra os hurtigst muligt.
  • Vi mødes, og I fortæller om, hvem I er, hvilke ønsker I har til fremtiden, og vi ser på jeres regnskaber, vedtægter og referater fra tidligere generalforsamlinger.
  • Vi besigtiger jeres ejendomme sammen og gennemgår vores forslag til de økonomiske, juridiske og tekniske forbedringer, som, vi mener, vil skabe mest mulig nytteværdi det første år.
  • Vi rådgiver jer omkring, hvilke besparelser I vil kunne opnå, og hvad I skal være opmærksomme på bygningsmæssigt, regnskabsmæssigt, juridisk og med hensyn til formuleringerne i vedtægterne.
  • I modtager vores tilbud og beslutter, om I vil sige ja tak.
  • I arrangerer eventuelt, at vi bliver godkendt på den næste generalforsamling, hvis det fremgår af vedtægterne eller et bestyrelsesmødereferat, at det er proceduren.

Når vi er blevet enige

  • Vi underskriver allerførst en administrationsaftale og en administrationsfuldmagt.
  • Fuldmagten gør os i stand til at aftale med jeres tidligere administrator, hvordan og hvornår opgaverne skal videregives til os, baseret på hvad der er muligt, ud fra den aftale I har med dem.
  • Vi taler med jeres administrator, bank, revisor og underleverandører, så de er klar over, at vi har overtaget administrationen af jeres ejendomme.
  • Vi orienterer jeres lejere om, hvordan administrationen kommer til at foregå fremover.